เว็บบลอกสนับสนุนการเรียนรู้วิชาการออกแบบอัตลักษณ์ : ARTD2307 หลักสูตรวิชาเอกออกแบบนิเทศศิลป์ สาขาวิชาศิลปกรรม คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยราชภัฏจันทรเกษม กทม. ผู้สอน ผู้ช่วยศาสตราจารย์ประชิด ทิณบุตร : ELearning web blog for support Corporate Identity Design : ARTD2307 course. Visual Communication Design Major. Art Department,Faculty of Humanities and Social Sciences, Bangkok. Instructor : Assistant Professor Prachid Tinnabutr.
วันศุกร์ที่ 3 ตุลาคม พ.ศ. 2557
Brand Definition
A brand is a mixture of attributes, tangible and intangible, symbolized in a trademark, which, if managed properly, creates value and influence.“Value” has different interpretations: from a marketing or consumer perspective it is the promise and delivery of an experience; from a business perspective it is the security of future earnings; from a legal perspective it is a separ-able piece of intellectual property. A brand is intended to ensure relationships that create and secure future earnings by growing customer preference and loyalty. Brands simplify decision-making, represent an assurance of quality, and offer a relevant, different, and credible choice among competing offerings.
สมัครสมาชิก:
ส่งความคิดเห็น (Atom)
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น